Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.6 diesel problemy

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Kruku
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 19:35
Lokalizacja: Rzeszów

1.6 diesel problemy

Post autor: Kruku »

sprawa ma sie tak auto bedzie szło do pełnej renowacji za 2 miesiące
ale jak narazie stoi i nie chce jeździć
wygląda to tak że odpala niestety nie grzeje świec więc odpala na przysłowiowy grzany kabel
poczym chodzi na wolnych odrotach nieco się krztusząc o niebieskiej zadymie nie wspominam bo nie widac przez nia nic
natomiast kiedy podnoszę obraoty piątek natych miast gaśnie
tyle w temacie

ps. renowacja się zbliża ale niestety wolał bym wiedzieć za wczasu co mniew czeka ze strony mechanicznej bo blacha i zawieszenie to jakie jest to każdy widzi

ps. 2 nie mam zamiaru rezygnować z tego auta za nic w świecie więc będe was zasypywał pytaniami

dzięki
max667
Posty: 8
Rejestracja: 23 czerwca 2012, 13:36
Lokalizacja: Z lasu ;)

Post autor: max667 »

Filtr paliwa w jakiej kondycji? Jak ze szczelnością na zasilaniu w paliwo (pompki przy filtrze lubią z czasem się rozszczelnić)... sprawdź też ewentualnie zaworek na powrocie przy pompie czy się nie zawiesza (jeśli pompa Lukas-a).
Kruku
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 19:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Kruku »

wszystko co mówisz może mieć odzwierciedlenie w rzeeczywistości

niestety jestem beztaleńciem w zakresie mechaniki
i jedyne co potrafie to opisać co sie dzieje
ale bardzo wielkie dzięki za podpowiedź

jak narazie piatek stoi i czeka
skoro już go uratowałem to niech stoi wkoncu sie doczeka

:) pozdrawiam
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

na pierwszy rzut filtr paliwa i powietrza + przepłukać pompę świeżym paliwem .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ