Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Arti - Bmw E39 2,5d sadzomiot 01`
Moderator: Moderatorzy
Arti - Bmw E39 2,5d sadzomiot 01`
No i stało się
Chyba już stary jestem
Dzisiaj zakupiłem BMW E39 Touring 2,5D - rok 2001 po liftingu
przytargane z Niemiec
Motor na common railu - 163KM - doładowana rzędowa szóstka
udokumentowany przebieg (książka nie made in china) do 181tkm - przegląd 10.2007
teraz ma najechane 191tkm
Całkiem przyjemnie jeździ
Co do wyposażenia to nie wiem czy wszystko pamiętam
Nie ma skóry, drewna, navi i xenonów
reszta jest
foty jak się ogarnę
spalanie wyszło dziś wracając 6,3l/ 100km - yeah!!!
Chyba już stary jestem
Dzisiaj zakupiłem BMW E39 Touring 2,5D - rok 2001 po liftingu
przytargane z Niemiec
Motor na common railu - 163KM - doładowana rzędowa szóstka
udokumentowany przebieg (książka nie made in china) do 181tkm - przegląd 10.2007
teraz ma najechane 191tkm
Całkiem przyjemnie jeździ
Co do wyposażenia to nie wiem czy wszystko pamiętam
Nie ma skóry, drewna, navi i xenonów
reszta jest
foty jak się ogarnę
spalanie wyszło dziś wracając 6,3l/ 100km - yeah!!!
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
Dokładnie dla nich powoli przeżytek u nas dobre autko za tą cenę. Niestety to przez dłuższy czas się nie zmieni.Sweeper pisze:świr
ile dałeś za takie cudo?
słyszałem, że diesle bez normy ECO4 sporo kosztują w utrzymaniu Niemców dlatego się ich pozbywają
Zobaczcie 7-8 letnie auta jak ostatnio idą w dół katalizatory po takim czasie konkretnie padają a wymiana zaledwie 600-900zł w zależności od marki więcej
Tak to jest że jest wielkie ale za kupowaniem takich aut w naszym kraju, dopóki chińczyk nie wymyśli auta na H2O
Ostatnio zmieniony 3 września 2008, 18:33 przez Yakkul, łącznie zmieniany 1 raz.
widzę, że tu dawno nic nie pisałem.........................
a samochód miał przygody
dzisiejsza tutaj:
no to tak
dzisiaj zaatakował mnie dziadek lanosem, przy zmianie pasa ruchu w miejscu niedozwolonym (linia ciągła)
nie miałem gdzie uciekać, bo byłem na prawym pasie i chodnik był barierką po prawej
atak nastąpił z lewej na przód
w wyniku zdarzenia drogowego ucierpiały:
- zderzak przód
- błotnik lewy przód
- lusterko
- drzwi delikatnie przetarte
- listwa pod lampą przednią
dziad się przyznał, spisałem oświadczenie
oględziny w poniedziałek rano
oc miał we Warcie więc może uciągnie...
generalnie pewnie sam naprawię a jak coś zostanie to będzie WIRUS
no i takto po krótce...
foty jak zrobię w weekend może
a samochód miał przygody
dzisiejsza tutaj:
no to tak
dzisiaj zaatakował mnie dziadek lanosem, przy zmianie pasa ruchu w miejscu niedozwolonym (linia ciągła)
nie miałem gdzie uciekać, bo byłem na prawym pasie i chodnik był barierką po prawej
atak nastąpił z lewej na przód
w wyniku zdarzenia drogowego ucierpiały:
- zderzak przód
- błotnik lewy przód
- lusterko
- drzwi delikatnie przetarte
- listwa pod lampą przednią
dziad się przyznał, spisałem oświadczenie
oględziny w poniedziałek rano
oc miał we Warcie więc może uciągnie...
generalnie pewnie sam naprawię a jak coś zostanie to będzie WIRUS
no i takto po krótce...
foty jak zrobię w weekend może
z newsów.......
kasę z Warty przelali nawet nie tak długo czekałem...byłem lekko dobity czekaniem
przelano miej niż myślałem, ale da radę
pieniądze całe zagospodarowane
wczoraj będąc na dolnym śląsku zakupiłem błotnik, listwę pod lampę z elementów które musiałem zakupić
poza programem kupiłem szkła lusterek oryginalne, bo moje były w tragicznym stanie
ramię wycieraczki kierowcy, bo nie dociskało pióra...
oraz zawór regulujący pracę turbo......dziś założony i robi robotę
auto wreszcie jedzie z dołu
co do reszty miedzi..........
nie obyło się bez wirusa w dniu wczorajszym
jest dobrzeeeeeee wykres poniżej
za to sprzęgło zaczyna nie wyrabiać......i trza zmienić bo nalatane ma koło 270tysi
sprzęgło zamówione sachsa, będzie w poniedziałek, wymienię sam
jest po kasie za stłuczkę, ale uważam że wyszło na plus
jedzie duuuużo lepiej, zwłaszcza odczuwalne od 100km/h powyżej
no to na tyle w temacie dziś
kasę z Warty przelali nawet nie tak długo czekałem...byłem lekko dobity czekaniem
przelano miej niż myślałem, ale da radę
pieniądze całe zagospodarowane
wczoraj będąc na dolnym śląsku zakupiłem błotnik, listwę pod lampę z elementów które musiałem zakupić
poza programem kupiłem szkła lusterek oryginalne, bo moje były w tragicznym stanie
ramię wycieraczki kierowcy, bo nie dociskało pióra...
oraz zawór regulujący pracę turbo......dziś założony i robi robotę
auto wreszcie jedzie z dołu
co do reszty miedzi..........
nie obyło się bez wirusa w dniu wczorajszym
jest dobrzeeeeeee wykres poniżej
za to sprzęgło zaczyna nie wyrabiać......i trza zmienić bo nalatane ma koło 270tysi
sprzęgło zamówione sachsa, będzie w poniedziałek, wymienię sam
jest po kasie za stłuczkę, ale uważam że wyszło na plus
jedzie duuuużo lepiej, zwłaszcza odczuwalne od 100km/h powyżej
no to na tyle w temacie dziś