Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Falowanie obrotów

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Perez
Posty: 2
Rejestracja: 25 września 2012, 19:55
Lokalizacja: Warszawa

Falowanie obrotów

Post autor: Perez »

Renault 5 1,4 campus 1990.

Proszę o pomoc w związku z falującymi obrotami na biegu jałowym.

Silnik nierówno pracuje jak się rozgrzeje (na zimno nie falują ze względu na podwyższone obroty).

Wymieniłem przewody, palec, kopułkę i filtr powietrza. Wydaje mi się że powinienem wyczyścić silniczek krokowy, ale może gdzieś jeszcze ukryta jest usterka.

Czy ktoś może mi opisać jak dobrze wyczyścić silniczek krokowy?

Pozdrawiam

Jedrzej
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jaki silniczek krokowy niema tam czegoś takiego szukaj nieszczelności między kolektorami ssącym a wydechowym jeżeli już ci się nie chce zdejmować kolektorów zdejmujesz monowtrysk i zaślepiasz dolot egr i po kłopocie. istnieje jeszcze możliwość kolektory głowica. Poszukaj na forum było tego pełno.
Marcin
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
unikorn

Post autor: unikorn »

Ja tam mam 1.4 na gaźniku więc może gówno wiem z doświadczenia ale pare osób przedemną maske mono otwierało i zawsze gdzieś tam ten krokowiec był.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Tam jest nastawnik przepustnicy ale działa on na zasadzie zwykłego silnika elektrycznego sterownik zamienia tylko polaryzacje + i - wysuwając lub chowając trzpień.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
jjmag

Post autor: jjmag »

a silnik krokowy ma inne działanie w większości starszych aut jest zbudowany jak opisałeś
djmonkey pisze:działa on na zasadzie zwykłego silnika elektrycznego sterownik zamienia tylko polaryzacje + i - wysuwając lub chowając trzpień.
Sylwó¶
Posty: 265
Rejestracja: 1 grudnia 2009, 12:55
Lokalizacja: Lubartów
Gender:

Post autor: Sylwó¶ »

uszczelka między kolektorami, u mnie też występowało falowanie obrotów i podwyższone obroty,juz kiedyś o tym pisałem i podawałem nr kat. uszczelki :okok:
ODPOWIEDZ