Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Tłoki,Tuleje,uszczelniacze zaworów

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Tłoki,Tuleje,uszczelniacze zaworów

Post autor: wsmpw »

jak w temacie jak sie prezentują takie ceny tych elementów do silnika 1.7 na pełnym wtrysku bo mam taki w garażu ale cholernie bierze olej i wujo sobie zmienił na nowy a ten leży
wsmpw

Post autor: wsmpw »

http://www.czesci-silnikowe.abc24.pl/de ... &pro=76456
czy tak wygląda uszczelka do R5 z motorem 1.1
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

1,7 nie ma tulei, cylindry sa na stale...
a jak chcesz nzac ceny to zadzwon do sklepu i zapytaj - poprostu :-) albo skontaktuj sie z WASQ z klubu... on pracuje w sklepie...
odrazu mowie ze taniej kupisz caly silnik z osprzetem nawet niz wyniesie taki remont...
dredzioch1
Posty: 645
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Kupiłem za astronomiczną kwotę 10PLN zestaw uszczelniaczy AJUSA do C3J.
Takie jak na drugim zdjęciu. Niestety nie przemawiają do mnie te plastikowe kapturki. Wolałbym raczej simmeringi zaworowe.
Czy ktoś zakładał takie coś co kupiłem? Ewentualnie do czego kupić simmeringi, aby podeszły. Dotychczas do wszystkich silników w których robiłem głowice (V6 i V8) montowałem takie małe simmeringi jak na pierwszym zdjęciu. Jakoś mam do tego większe zaufanie, bo jest to miękkie, elastyczne i ma wargę uszczelniającą.
Załączniki
uszczelniacze_zaworowe_honda.jpg
uszczelniacze_zaworowe_honda.jpg (23.24 KiB) Przejrzano 288 razy
160620123433.jpg
160620123433.jpg (46.92 KiB) Przejrzano 289 razy
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

te co kupiles sa prawidlowe to sa tzw teflonowe uszczelniacze i takie maja byc w tych silnikach nawet w GTT takie stosowano
ODPOWIEDZ