Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
no właśnie też się zastanawiam nie dopisałeś czegoś przed linkiem ?
tps to nic innego jak zwykły potencjometr na którym mierzy sie spadek napięcia na suwaku względem jednego z pinów tego potencjometru
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko chodzi o ustawienie bo każde ruszenie nim powoduje inna pracę silnika jak i przyśpieszania oraz spadania obrotów. Więc jak to powinno być wyregulowane
spalania dużego przyczyny bym szukał gdzies indziej nie w nim ustaw tak zeby zwierało na rozgrzanym silniku ten jeden styk i będzie dobrze wielkiej regulcji nie masz tam.
Każde przestawienie czujnika powoduje inna pracę silnika a do tego na każdej działa styk zamknięcia przepustnicy. Poprostu myślę iż dokładnie trzeba go ustawić na miernik.
Dlatego wrzuciłem te tematy bo nigdzie w serwisówce nie znalazłem o ustawianiu tego ustrojstwa a jak jest proszę o lincz
weź miernik w łapkę i pomierz co jest na pinach w czasie ruchu przepustnicy bo mnie się zdaje że jest to identyczna zasada sterowania jak w Spi 2 styki skrajne a resztę kontroluje map jest takowy w MPI ?
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
w MPI jest MAP, może były różne wersje TPS'a - ja miałem normalny, tzn styk pozycji zerowej + potencjometr i zmienne napięcie na bodajże fioletowym kabelku, ale nie pamiętam czy do 5V czy 12V