Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
probem z ukladem chłodzenia
Moderator: Moderatorzy
probem z ukladem chłodzenia
witam zakładam nowy bo nie mogę sie doszukać podobnych objawów u innych a mianowicie wymieniłem uszczelkę głowicy, termostat, czujnik na chłodnicy, mostkowalem wiatrak sie zalacza po odpaleniu wszystko ladnie pieknie a po ok 10 min jak juz zlapie temperature cofa mi płyn do zbiornika wyrównawczego i zaczyna sie gotowac, chlodnica u dolu zimna gora goraca weze przy nagrzewnicy sa zimne co moze byc przyczyna nie mam gazu a autko to r5 supre 1.4 z ok90 r
tzn dzis rano po odpowietrzeniu zlapal temperature nagrzewnica pochodzila szlo cieple powietrze wszystko ok i po 2 minutach lipa znowu zimne no i powrot plynu do zbiornika pompa byla wymieniana rok temu a waz od pompu co idzie do dolu jest letni prawie zimny
[ Dodano: 14 Listopad 2011, 17:28 ]
a i czy da sie jakos sprawdzic czy to pompa pozdrawaim
[ Dodano: 14 Listopad 2011, 17:28 ]
a i czy da sie jakos sprawdzic czy to pompa pozdrawaim
dokladnie ale odpiolem weze obiegu nagrzewnicy i podpiolem rurke z woda z bierzacego kranu jak to radzili nainnych forach woda szla czysciutka na poczatku wiadomo wypchalo plyn podejzewalem z kumplem ze wlasnie pompa ale pytam bo kupowac pompe od tak dla sprawdzenia moze znacie jakis sposób aby ja obadac po zdemontowaniu bo juz witki opadaja
Powiem tak to raczej nie wina pompy. Jeśli możesz unieś zbiorniczek wyrównawczy zalej go po sam korek i odpowietrzaj najpierw gruby wąż i późnej te od nagrzewnicy i powinno być ok przerabiałem temat w swojej renówce 2 lata temu, a bym zapomniał nie cieknie ci czasem z okolic pompy ? planowałeś głowicę?
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
zbiornik podnosilem na zimnym silniku i cieplym, tak ze woda wylala sie na powrotnym odpowietrzniku od nagrzewnicy jak pozniej sie zagrzeje to idzie z niego para glowica byla planowana kolo pompy nie cieknie wyglada jak nie podawala bo jak sciskam waz dolny to jest chlodny sprubuje jeszcze z ta pompa pokombinowac moze faktycznie lopatki nie kreca
Same łopatki pompy są zrobione z jednego kawałka blachy i zaprasowane do ośki jakby to odpadło to byś słyszał głośne tarcie z resztą jak chcesz to możesz ją rozkręcić tylko najpierw skołuj uszczelki pompy bo na starej nie złożysz ponieważ będzie ciec . chłodnica na pewno jest drożna? zalewasz płyn chłodniczy czy wodę ?
Ostatnio zmieniony 14 listopada 2011, 19:51 przez djmonkey, łącznie zmieniany 1 raz.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault