Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Czy w R5 ustawia się silnik???
Moderator: Moderatorzy
Czy w R5 ustawia się silnik???
Może wkleję filmik później, żeby lepiej pokazać o co dokładniej chodzi... Na postoju mam około 950 obrotów 1.4 mono, drga całe nadwozie, drgania sa wyraznie widoczne na kierownicy, na desce, słychać trzaski tapicerki, silnik chodzi bardzo głośno, nie ma żadnego porównania do 1.1, poza tym przy 120 km h to juz jest totalna masakra w porównaniu do 1.1, no ale słyszałem że te silniki tak mają przy wyższych prędkościach.. Może być żle ustawiony silnik? czy wyolbrzymiam problem? W każdym razie nei spotkałem się z czyms takim w żadnym aucie.. Poza tym słychać głośne chlupanie na nierównościach, z przodu - amory gazowe stan jeszcze ok! gumy od mcphersonów tez ok, nowe łożyska itd. dobre sprężyny, wszystkie gałki i sworznie nowe... Kiedyś wymieniałem jakieś dwie gumy od stabilizatora... więcej grzechów nie pamiętam...
Silnika 1.4 nie da się źle ustawić w komorze. Poduszki pasują tylko w jednej pozycji, bez regulacji.
Może przyczyną są po prostu twarde zużyte poduszki - na oko wyglądają ok, ale zatraciły elastyczność i są jak z plastiku.
Sprawdź jeszcze śruby mocujące sanki czy aby się nie poluzowały.
Sam silnik 1.4 mono jest w miarę ok - jak spadają obroty, to silniczek krokowy podnosi i drgania trwają jedynie momencik. Jest to natomiast okropnie wiekowa konstrukcja - pierwsze tego typu silniki Cleon montowane były od końca lat 60-tych
Wiesz, buda R5 to też strasznie lekka i wiotka konstrukcja i nawet jakieś drobne niedomagania odbijają się na budzie jakby co najmniej wał był źle wyważony
Co do kultury pracy przy 120 i więcej to nie wiem bo szum powietrza wpadającego każdą możliwą szczeliną skutecznie zagłusza silnik
Ja osobiście zaczął bym od
- sprawdzenia mocowania sanek
- sprawdzenia wężyków podciśnień i przeczyszczenia elektryki a przede wszystkim silniczka krokowego.
- jak to nie pomoże to wymiana poduszek silnika.
Co do stuków to HGW
ale skoro wymieniałeś tylko 2 gumy stabilizatora, to wymień pozostałe 2 - mocowanie sanek sprawdzisz sobie wcześniej.
Może to też drążki kierownicze - poszarp na kanale.
Może przyczyną są po prostu twarde zużyte poduszki - na oko wyglądają ok, ale zatraciły elastyczność i są jak z plastiku.
Sprawdź jeszcze śruby mocujące sanki czy aby się nie poluzowały.
Sam silnik 1.4 mono jest w miarę ok - jak spadają obroty, to silniczek krokowy podnosi i drgania trwają jedynie momencik. Jest to natomiast okropnie wiekowa konstrukcja - pierwsze tego typu silniki Cleon montowane były od końca lat 60-tych
Wiesz, buda R5 to też strasznie lekka i wiotka konstrukcja i nawet jakieś drobne niedomagania odbijają się na budzie jakby co najmniej wał był źle wyważony

Co do kultury pracy przy 120 i więcej to nie wiem bo szum powietrza wpadającego każdą możliwą szczeliną skutecznie zagłusza silnik

Ja osobiście zaczął bym od
- sprawdzenia mocowania sanek
- sprawdzenia wężyków podciśnień i przeczyszczenia elektryki a przede wszystkim silniczka krokowego.
- jak to nie pomoże to wymiana poduszek silnika.
Co do stuków to HGW

Może to też drążki kierownicze - poszarp na kanale.