Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Odma
Moderator: Moderatorzy
Jeżeli nie będziesz podnosił ciśnienia doładowania to ten system ze zdjęcia da radę.Jeśli podkręcisz turbo to sporo więcej gazów pojawi się w skrzyni korbowej i głowicy tak,że bez tego magicznego zbiornika się nie obejdzie.
Tak jest u mnie w Clio po zmianie wałków i programu chociaż to silnik atmosferyczny ale wali oparami jak cholera
Tak jest u mnie w Clio po zmianie wałków i programu chociaż to silnik atmosferyczny ale wali oparami jak cholera
Można zlikwidować a nawet trzeba.Żadna rajdówka nie jeździ na "zatrutym" powietrzu czyli na gazach powracających przez odmę bo to redukuje ilość tlenu w zasysanym powietrzu a przez to obniża sprawność silnika.Robcio_GTT pisze:Czyli zamiast oryginalnej bańki od odmy filterek i do dekla.Jeżeli nie będziesz podnosił ciśnienia doładowania to ten system ze zdjęcia da radę
A co z połączeniem co wychodzi przed turbiną a za filtrempowietrza, można zlikwidować