Witam, mam pytanie jak w temacie,
jaką faktycznie moc ma ten silnik, i ile mozna z niego wydusić.
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
C2J 1.4 WEBER - Jaka moc faktycznie?
Moderator: Moderatorzy
Re: C2J 1.4 WEBER - Jaka moc faktycznie?
Moc jest zależna od modułu zapłonowego, oraz zastosowanych dysz w gaźniku.
Być może jest więcej wersji, ale te co znam i występowały w R5 i innych Renault w tamtym okresie C2J z Weberem 32 DRT to 60, 67, 71, 72 KM.
A moc, cóż - przy odpowiednim rozwierceniu kanałów, zastosowaniu innych dysz, modyfikacji układu dostarczania powietrza oraz wydechu zapewne z 10 KM spokojnie by doszło. Tyle że spalanie też zapewne dramatycznie by wzrosło, a po mieście standardowe i tak nie jest małe.
Moim zdaniem jeśli zależy Ci na mocy to lepiej jest włożyć 1.7 niż ładować pieniądze w 1.4.
Być może jest więcej wersji, ale te co znam i występowały w R5 i innych Renault w tamtym okresie C2J z Weberem 32 DRT to 60, 67, 71, 72 KM.
A moc, cóż - przy odpowiednim rozwierceniu kanałów, zastosowaniu innych dysz, modyfikacji układu dostarczania powietrza oraz wydechu zapewne z 10 KM spokojnie by doszło. Tyle że spalanie też zapewne dramatycznie by wzrosło, a po mieście standardowe i tak nie jest małe.
Moim zdaniem jeśli zależy Ci na mocy to lepiej jest włożyć 1.7 niż ładować pieniądze w 1.4.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz