Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Rura kolektorowa

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

glowa90
Posty: 11
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:25
Lokalizacja: ¦wiebodzin

Rura kolektorowa

Post autor: glowa90 »

Witam, mam pytanie: jakie rura kolektorowa ma śruby przy kolektorze? chodzi mi o to czy są to 'szpilki', czy normalne śruby, bo klucz 13 ślizga się i nie moge odkręcić, a 12 już jest za mała. Gdyby to nie były szpilki uciąłbym to jutro szlifierką, a tak to nie wiem czy ciąć, czy probowac innych sposobow.
Pozdrawiam;)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

po pierwsze jaki silnik po drugie to czy było grzebane czy nie..
ps. jak utniesz to i tak sie da potem wykręcić nawet jeśli była by to szpilka :P
vino1986

Post autor: vino1986 »

to moze znajdz mniej wyrobiona 13 i do dziela ;P
glowa90
Posty: 11
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:25
Lokalizacja: ¦wiebodzin

Post autor: glowa90 »

silnik 1.4, rocznik 88 wersja GTR ;P 3 drzwiowa, a kluczy 13 probowalem juz hm..4 sztuki, jak nie wiecej.

@wsmpw: Mowisz, ze nawet jak utne szpilke to pozniej da rade to zrobić?:> co do grzebania to w sumie mooże za kadencji ojca, bo auto dostałem, jak sobie zmienił, jakiś miesiąc temu i stało i czekało na moją wypłate :P
carmaker

Post autor: carmaker »

jak wystaje kawałek tych szpilek to zakręcić dwie nakrętki skontrować i odkręcasz jak nie to obetnij ,wykręć kolektor i resztki szpilek wykręcisz nawet łapiąc je w imadło
vino1986

Post autor: vino1986 »

lub dospawojac do kawalka wystajacej szpilki nakretke
glowa90
Posty: 11
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:25
Lokalizacja: ¦wiebodzin

Post autor: glowa90 »

dobra, jakoś sobie z rurą kolektorową poradzilismy, teraz inne pytanie:
Obrazek

jestem totalnym laikiem, ale przy odkręcaniu filtru powietrza spadł przewodzik o srednicy ~1,2 cm i nie wiem do czego był on podpięty, a nie chce nic robić na siłe, czy źle go podłączyc :P

dzięki z góry za odpowiedzi ;)

PS oznaczenie 1 i 2 właśnie są wolne, ale ta gumowa rurka gdyby ją tam podłączyć jest wtedy bardzo dziwnie wygięta.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

wyjście 1 idzie do obudowy filtra powietrza od spodu
glowa90
Posty: 11
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:25
Lokalizacja: ¦wiebodzin

Post autor: glowa90 »

tylko wlasnie pod obudową nie ma żadnego miejsca na to :mysli:
jutro jeszcze dokładnie to obejże ;P
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

musi tam być takie małe wyjście od spodu
oblukam jutro dokładniej, ale napewno tam
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

otworek znajduje się w obudowie filtra powietrza zaraz przy 1 gardzieli (czyli tam gdzie jest klapka od ssania)
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

tak jak pisze djmonkey :okok:
a na króćcu 2 mam fabryczną zaślepkę
glowa90
Posty: 11
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:25
Lokalizacja: ¦wiebodzin

Post autor: glowa90 »

aa, faktycznie! rozkręciłem wczoraj i znalazłem ;) dzięki wielkie, a oc do zaślepki na pozycje nr 2. to coś skołuje w najbliższych dniach ;)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

a do poz 2 nie powinien być czasem wężyk który powinien łączyć się z kolektorem ssącym
glowa90
Posty: 11
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:25
Lokalizacja: ¦wiebodzin

Post autor: glowa90 »

nie mam pojęcia co do 2jki, ale dzisiaj złapałem się za głowe. z przerażenia! zatankowałem wczoraj jakieś 12 litrów paliwa, miał jeszcze jakieś 2, więc 14 litrów jak byk, z tym, że wskazówka lekko sie podniosła i zatrzymała przed 10tką..myśle, dobra, może z tej rezerwy bylo mniej, okej. jadę do miejscowości oddalonej o ok. 50 km, w międzyczasie obserwowałem jak wskazówka opada.. gdy dojechałem paliła się rezerwa, zrobiłem jakieś 20 km na mieście, wracając wskazówka leżała i ani drgneła, do domu dojechałem, ale nie wiem czy to czujnik zepsuty, czy ona na prawde aż taka łakoma.. bo to ledwo 120km, jechałem max 110..
ODPOWIEDZ