Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
DjMonkey - Renault 11 TSE 1,4 72km
Moderator: Moderatorzy
na zegarach masz wskaźnik poziomu oleju jak i ciśnienia jednocześnie i poziom oleju pokazuje ci tylko i wyłacznie po przekręceniu zapłonu dopiero po odpaleniu powinien pokazywać ciśnienie oleju i od tego jest ten drugi czujnik, oprócz tego umieszczonego z przodu silnika bynajmniej u mnie to sie tak odbywało w 11 a mam jeszcze od niej identyczne jak twoje zegary weglii
za wskazówkę i kontrolkę odpowiadają czujniki przy pompce (gdy jest zwarty do masy zapala się kontrolka i wskazówka wychyla się na górę). a za pomiar poziomu oleju ten który jest wkręcony miskę olejową.
Ten czujnik przy filtrze jest obsługiwany w innych zegarach z innymi wskazówkami jak te

Ten czujnik przy filtrze jest obsługiwany w innych zegarach z innymi wskazówkami jak te

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Dzisiaj w końcu wziąłem się za cieknącą pompę cieczy która nie dawała mi spokoju przez uciekający płyn chłodniczy.
Śruby wymieniłem na nowe bo stare były tak pordzewiałe że aż strach je było przykręcać. Jedna stara śruba urwała się w samej głowicy i została tam na zawsze
. Dodatkowo wkurzyli mnie w ASO tym że nie mają na sprzedaż uszczelek do pompy ewentualnie jak już to mogę kupić komplet z pompą za 200zł . W sklepach do francuzów też szukałem i sytuacja podobna tylko że jest tańsza bo kosztuje 150zł. Wkurzyłem się i podjechałem do sklepu forda i kupiłem kartkę A4 preszpanu o grubości 0,7mm za 3zł
wychodząc jakiś pijaczek opchnął mi za 2 piwka nową suwmiarkę i mikrometr polskiej produkcji.
Popołudniu wszystko zmontowałem do kupy i jak na razie wszystko ok
Śruby wymieniłem na nowe bo stare były tak pordzewiałe że aż strach je było przykręcać. Jedna stara śruba urwała się w samej głowicy i została tam na zawsze


Popołudniu wszystko zmontowałem do kupy i jak na razie wszystko ok

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Up.
W Bydgoszczy na parkingu Tesco przez progi zwalniające rozwaliłem sobie tłumik środkowy i mechanizm zmiany biegów (ciężko chodzą) i osłonę silnika a wszystko przez niewłaściwe wyprofilowanie tych że progów. Zresztą kto był na tym parkingu to wie i widział jak są zdarte od tłumików itp. Na swoje usprawiedliwienie mogę dodać że się wręcz toczyłem na 1 biegu z kompletem osób na pokładzie. Tłumik i osłona naprawione ale pozostał problem z biegami.
W Bydgoszczy na parkingu Tesco przez progi zwalniające rozwaliłem sobie tłumik środkowy i mechanizm zmiany biegów (ciężko chodzą) i osłonę silnika a wszystko przez niewłaściwe wyprofilowanie tych że progów. Zresztą kto był na tym parkingu to wie i widział jak są zdarte od tłumików itp. Na swoje usprawiedliwienie mogę dodać że się wręcz toczyłem na 1 biegu z kompletem osób na pokładzie. Tłumik i osłona naprawione ale pozostał problem z biegami.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Obiecałem fotki jak zamienię lampy przełożone z gilem z Turbawy

a oto wgniecenie i pech trafił że na samym łuku maski

tak czy inaczej padła decyzja że kupuje taki drugi komplet lamp z grilem.
W nocy jadąc na nie oświetlonej drodze przy włączonych światłach Drogowych mam do dyspozycji całe 240 W mocy świetlnej tak że jest prawie jak za dnia . Wrzucę jeszcze jakieś foto jak będę miał załączone drogowe na nie oświetlonej drodze

a oto wgniecenie i pech trafił że na samym łuku maski

tak czy inaczej padła decyzja że kupuje taki drugi komplet lamp z grilem.
W nocy jadąc na nie oświetlonej drodze przy włączonych światłach Drogowych mam do dyspozycji całe 240 W mocy świetlnej tak że jest prawie jak za dnia . Wrzucę jeszcze jakieś foto jak będę miał załączone drogowe na nie oświetlonej drodze
Ostatnio zmieniony 27 lutego 2011, 17:40 przez djmonkey, łącznie zmieniany 1 raz.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
W związku z tym że podmieniłem altek jakieś 2 miechy temu z turbawy do tej Renatki postanowiłem troszeczkę odświeżyć tamten uszkodzony a tak prezentuje się cały na razie bez płyty W 100% moja praca, nie przepiaskowałem tylko stojanu oraz 4 śrub bo zapomniałem wziąć z domu. Obudowa przednia i tylna wypiaskowana i wrzucona do korundziarki tak jak i reszta blaszek typu wentylator tulejka podkładki. wirnik ładnie przetoczony na tokarce i wygląda jak nowy.

Przy wymianie przedniego łożyska gdy niema przykręconego zabezpieczenia a jest ono po prostu zaprasowane trzeba nowe łożysko wkleić na klej do łożysk lub zapunktować w 4 miejscach aby łożysko nie wypadło lub nie obracało się w korpusie. tak samo gdy wkładamy ośkę wirnika przez przednią tarcze ma ono wejść ciasno jeśli wpada samoistnie to wirnik nadaje się jako ciężarek ewentualnie od biedy też można wkleić.
Za jakiś czas będę robić rozrusznik to mogę zrobić jakiś poradnik aby zrobić raz a porządnie.

Przy wymianie przedniego łożyska gdy niema przykręconego zabezpieczenia a jest ono po prostu zaprasowane trzeba nowe łożysko wkleić na klej do łożysk lub zapunktować w 4 miejscach aby łożysko nie wypadło lub nie obracało się w korpusie. tak samo gdy wkładamy ośkę wirnika przez przednią tarcze ma ono wejść ciasno jeśli wpada samoistnie to wirnik nadaje się jako ciężarek ewentualnie od biedy też można wkleić.
Za jakiś czas będę robić rozrusznik to mogę zrobić jakiś poradnik aby zrobić raz a porządnie.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Odświeżę jakoś temat :
Lato 2010
wymiana gum końcowych stabilizatora
cylinderki i okładziny tylnych bębnów
płyn hamulcowy
11 marzec 2011
wymiana końcówek drążków kierowniczych oraz zbieżność
auto jedzie jak po sznurku prosto
Przegląd tech
zamieniłem fotele z turbo ponieważ są welurowe i wygodniejsze i mają kołyskę
250tys km
Jakoś latem a dokładnie 5 Lipca 2011r. maiłem awarię związaną ze zgiętym popychaczem zaworowym na 4 cylindrze jako że na następny dzień miałem wolne czyli bodajże środę musiałem ogarnąć szybko temat aby w Czartek 7go dojechać do roboty na 7 rano
Robota pod chmurką pogoda raka sobie mała mżawka z nieba i jakieś 20stopni początek pracy ok 10 i dosyć szybko bo po godzinie 11:30byłem w drodze do szlifierni aby splanowali mi głowicę która kupiłem parę tygodni wcześniej aby zrobić kapilarny remoncik ale jednak została wymieniona głowica.

252 tys km
Sierpień 2011
wymiana oleju i filtra nowa miedziana uszczelka pod korek spustowy.
265tys km +/- 2tys km
No i jakiś czas temu zaraz przed owym rokiem pozbyłem sie gaźnika na rzecz mono wtrysku i jestem bardzo zadowolony.
dzień zamiany całego układu też był wariacki zaspałem rano i musiałem na szybkości wszystko montować do auta aby być godzinę przed zamknięciem zakładu tłumikarza jakoś się udało przerobił mi nową rurkę dospawał do 1 tłumika wymienił wieszaki oraz dał tłumik delikatnie wyżej tak że z końca parkingu nie widzę już tego tłumika
LPG będzie na sterowniku KME Bingo M myślę że to dobry wybór.
Rozrusznika na razie nie ruszam i tak już nie mam czego regenerować kiedyś go tak skatowałem zimą że prawie się środku zapalił . Nowy regenerowany prze zemnie będzie najprawdopodobniej przekładniowy na Boschu 1,2Kw . Valeo odpada ponieważ jest to rozrusznik na motorze D6RA, a ten przy dłuższym kręceniu może sie uszkodzić bo jest bardzo delikatny a nie wiadomo kiedy będzie trzeba dłużej pokręcić przy jakiejś usterce w dodatku często odklejają sie magnesy stałe.
To by było na tyle
Lato 2010
wymiana gum końcowych stabilizatora
cylinderki i okładziny tylnych bębnów
płyn hamulcowy
11 marzec 2011
wymiana końcówek drążków kierowniczych oraz zbieżność
auto jedzie jak po sznurku prosto

Przegląd tech
zamieniłem fotele z turbo ponieważ są welurowe i wygodniejsze i mają kołyskę
250tys km
Jakoś latem a dokładnie 5 Lipca 2011r. maiłem awarię związaną ze zgiętym popychaczem zaworowym na 4 cylindrze jako że na następny dzień miałem wolne czyli bodajże środę musiałem ogarnąć szybko temat aby w Czartek 7go dojechać do roboty na 7 rano

Robota pod chmurką pogoda raka sobie mała mżawka z nieba i jakieś 20stopni początek pracy ok 10 i dosyć szybko bo po godzinie 11:30byłem w drodze do szlifierni aby splanowali mi głowicę która kupiłem parę tygodni wcześniej aby zrobić kapilarny remoncik ale jednak została wymieniona głowica.





252 tys km
Sierpień 2011
wymiana oleju i filtra nowa miedziana uszczelka pod korek spustowy.
265tys km +/- 2tys km
No i jakiś czas temu zaraz przed owym rokiem pozbyłem sie gaźnika na rzecz mono wtrysku i jestem bardzo zadowolony.
dzień zamiany całego układu też był wariacki zaspałem rano i musiałem na szybkości wszystko montować do auta aby być godzinę przed zamknięciem zakładu tłumikarza jakoś się udało przerobił mi nową rurkę dospawał do 1 tłumika wymienił wieszaki oraz dał tłumik delikatnie wyżej tak że z końca parkingu nie widzę już tego tłumika
LPG będzie na sterowniku KME Bingo M myślę że to dobry wybór.
Rozrusznika na razie nie ruszam i tak już nie mam czego regenerować kiedyś go tak skatowałem zimą że prawie się środku zapalił . Nowy regenerowany prze zemnie będzie najprawdopodobniej przekładniowy na Boschu 1,2Kw . Valeo odpada ponieważ jest to rozrusznik na motorze D6RA, a ten przy dłuższym kręceniu może sie uszkodzić bo jest bardzo delikatny a nie wiadomo kiedy będzie trzeba dłużej pokręcić przy jakiejś usterce w dodatku często odklejają sie magnesy stałe.
To by było na tyle

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Więc tak Renówka idzie do krainy samochodów. Szkoda bo była bardzo dzielna przejechała ze mną przez 3 lata 110tys kilometrów bez większych awarii
Jej miejsce zastąpiła młodsza siostra Renault Megane 1,6 16v w kombi 00r

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault