Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Pojedyncza wycieraczka
Moderator: Moderatorzy
Pojedyncza wycieraczka
Witam mam pytanie czy ktoś kiedyś coś takiego kombinował w r5 chciałbym się dowiedzieć jak można by był coś takiego zrobić bardzo prosze o pomoc!
A czemu jedna hmm......
A czemu jedna hmm......
ja mam - przerobiłem mechanizm z R5...
Ucinasz rurkę z części kierowcy wraz z trzpieniem(ośką) i wyrzucasz
Wyrzucasz ramię ruchome części kierowcy
Skracasz rurkę od strony pasażera o parę centymetrów
Skracasz ramię od strony pasażera o parę centymetrów
Wydłużasz krótkie ramię trzpienia(ośki) pasażera
Zdejmujesz ramię na silniku i ustawiasz w dowolnej pozycji - to będzie pozycja parkowania wycieraczki... może być z lewej z prawej na środku - gdzie chcesz... i wycieraczka zawsze tam wróci
Ja miałem po stronie kierowcy, bo jak jest po stronie pasażera to po powrocie cała woda przed chwilą zgarnięta leci do góry przed oczy 
Zalety - poza samym mechanizmem nie trzeba kombinować z mocowaniem... podłączasz tak jak było bez zmian... wycieraczka chodzi zdecydowanie szybciej... (jakieś 2 razy)
Wady - nie zauważyłem... no trzeba się przyłożyć do spawania (na początku pospawałem na szybko i pękło mi w deszczu na szybkim biegu i 24km jechałem 20km/h do domu... no i całość zrobić precyzyjnie z milimetrowymi dokładnościami metodą prób i błędów, aby ramię pod osią wycieraczki nie opierało się w skrajnym położeniu o rurkę i nie wychodziło za bardzo na zewnątrz w drugim skrajnym położeniu, bo nie wróci, a zablokuje się - czaso i pracochłonne zajęcie


Ucinasz rurkę z części kierowcy wraz z trzpieniem(ośką) i wyrzucasz

Wyrzucasz ramię ruchome części kierowcy
Skracasz rurkę od strony pasażera o parę centymetrów
Skracasz ramię od strony pasażera o parę centymetrów
Wydłużasz krótkie ramię trzpienia(ośki) pasażera
Zdejmujesz ramię na silniku i ustawiasz w dowolnej pozycji - to będzie pozycja parkowania wycieraczki... może być z lewej z prawej na środku - gdzie chcesz... i wycieraczka zawsze tam wróci


Zalety - poza samym mechanizmem nie trzeba kombinować z mocowaniem... podłączasz tak jak było bez zmian... wycieraczka chodzi zdecydowanie szybciej... (jakieś 2 razy)
Wady - nie zauważyłem... no trzeba się przyłożyć do spawania (na początku pospawałem na szybko i pękło mi w deszczu na szybkim biegu i 24km jechałem 20km/h do domu... no i całość zrobić precyzyjnie z milimetrowymi dokładnościami metodą prób i błędów, aby ramię pod osią wycieraczki nie opierało się w skrajnym położeniu o rurkę i nie wychodziło za bardzo na zewnątrz w drugim skrajnym położeniu, bo nie wróci, a zablokuje się - czaso i pracochłonne zajęcie


Ostatnio zmieniony 3 września 2009, 21:02 przez lodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
zostawiłeś fabryczną długość tej grubej prostokątnej blachy pod osią wycieraczki... trzeba ta blachę skrócić - ale z umiarem... skrócisz za bardzo to silnik nie zrobi obrotu, zatrzyma się w połowie i spali, skrócisz za mało to będzie tak jak masz - mały zakres pracy wycieraczki...
jakbyś zrobił dokładnie jak na rysunku, to by działało
help me nie help my
nie działa nie niedziała
zepsułem nie zepsółem
proszę się dziękuę - skoro już robisz polskie znaki to wszędzie
jakbyś zrobił dokładnie jak na rysunku, to by działało

help me nie help my
nie działa nie niedziała
zepsułem nie zepsółem
proszę się dziękuę - skoro już robisz polskie znaki to wszędzie
