Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Silnik plus Ceramizer - opinie o produktach

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

czyli co dolac dodatek czyszczący i wlać pół syntetyka .....?? skoro jade teraz na mineralu
unikorn

Post autor: unikorn »

pełen syntetyk kolego... ale rozmowa o olejach była już w innym dziale... ok?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Odkąd kupiłem 5 wlewam tylko pełny syntetyk.
W Xsarce - diesel oryginalnie był uzywany półsyntetyk, pewnego razu wlałem oczyszczacz LM (ależ smoła wyleciała) i używam pełen syntetyk LM - mimo młodego wieku auta mam naciachane prawie 330 tys i jak nie brał oleju tak nie bierze, a przy pełnym syntetyku (albo dzieki czyszczeniu) odnosze wrażenie jakby praca silnika była ładniejsza.

No, ale to temat o ceramizerze a nie o oleju :)
carmaker

Post autor: carmaker »

zacznijmy od tego że MoS2 to nie ceramizer...liqui moly poleca płukanke +wymiane oleju (pół syntetyk/syntetyk)+dodatek preparatu z dwusiarczkiem molibdenu.W takim zestawieniu ma to sens.Swoja drogą to mobil też wypuscił jakiś smart z w/w ale nazwy nie pamiętam.Mozna też tak:
http://www.liquimoly.pl/features/katalo ... gory_id=23
unikorn

Post autor: unikorn »

Ciekawe.., a jak się ma ten olej z linku (pomijając technologię MoS2) do pełnego syntetyka np takiego: http://liquimoly.pl/features/katalog?pa ... gory_id=21 wiesz może? Pytam bo zastanawia mnie czemu ten syntetyk bez MoS2 jest droższy od pół syntetyka z MoS2.
vino1986

Post autor: vino1986 »

egonn87 wlalem do busa do dyfru... no i bylo jak napisalem... kosztowalo mnie to praparat kolo 30zl olej nowy do dyfra do tego preparatu 3x1litr nie pamietam marki ale na bank dobry 150zl... i bylo super cicho... naprawde ekstra... ale jak mowilem jedna dluzsza trasza i sie pogotowaly oba lozyska na ataku... dodatkowo zamiast lepszego smarowania zaczynaly sie zacierac i wylalem srebrzanke a lyzka zbieralem opilki jeszcze z dna dyfra... no a pozniej naprawa dyfra 1000zl no i jak wyl tak wyje dalej a to juz jest bezcenne :-D
tommies pisze:Przypomina mi to historię Super Takonu z konca lat 80-tych.
a mnie nie wiem czemu na mysl od razu przyszedl Moto Doctor... tez piekny preparat :-P
carmaker

Post autor: carmaker »

niewiem unikorn pewnie temu ze syntetyk ogólnie droższy a preparat MoS2 jako dodatek 30 pare zeta nie taki drogi wiec w pakiecie z olejem...marketing.Tak jak pisałem za ten preparat moge poreczyć bo przetestowany w praktyce i krzywdy silnikowi nie zrobił. Co do reszty to pewnie sa i takie wynalazki jak vino pisze...
unikorn

Post autor: unikorn »

hmm... pozostaje jedynie pytanie czemu nie dodają go do syntetyka... marketing? no nie będę dolewał zatem bo mam właśnie SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no i własnie moje pytanie tez jest takie :D
Kupić normalny syntetyk czy ten pół syntetyk z tym dodatkiem?
oczywiście wszystko wlewane po motor cleaner
Maolat

Post autor: Maolat »

wydaje mi sie ze nasze piątki juz nie na czasy syntetyka :)
Połóweczkę syntetyka zawsze zalewałem i nigdy nie narzekałem :)
vino1986

Post autor: vino1986 »

ja wlalem 10w40 i mysle ze najbardziej rozsadna opcja i nic nie dolewalem do silnika bo nie znam w sumie jego prawdziwego przebiegu i przeszlosci... pomimo ze po remoncie jest... :->
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

dobry olej i tyle w temacie... żadne wynalazki ceramizery uszlachetniacze płukacze itp...
Ostatnio zmieniony 4 listopada 2009, 15:31 przez lodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
unikorn

Post autor: unikorn »

Czyli uważasz, że LM produkuje ten olej z MoS2 tylko po to żeby zarobić więcej kasy? Może i tak być, ja jak już wiele razy powtarzałem po prostu się nie znam.
Qucor

Post autor: Qucor »

-=wasq=- pisze:
Piotrek pisze:swego czasu Qucor zaaplikował coś takiego do swojej 5 ale niestety wynikami się nie pochwalił
hm sadzac ze musi silnik zmienic to chyab nie za dobrze :P :P
Guuupi temat ale silnik jednak jest O.K... :oops:

Powodem nierównej pracy był przewód chyba podciśnienia który się odłączył od kolektora... podłączyłem i jest O.K. chodzi równo i przestał dymić a i na świeżych świeczkach nie ma oleju :mrgreen:

Co do ceramizera... szczerze to nie zauważyłem żadnej różnicy ;-)

A wiadomo jak nie widać różnicy to po co przepłacać 8-)
jjmag

Post autor: jjmag »

ja testowałem na scierce bo żarła mi oleju około litra na 1000 km po zmianie uszczelniaczy zeszła do pół litra po zalaniu ceramizera ale tego niby orginalnego nie powiem bo sam byłem w szoku spalanie oleju zeszło do litra ale na 10 000 także ja byłem zadowolony skutków ubocznych nie zauważyłem oprócz cichszej pracy silnika, ścierke sprzedałem i na tym samym sercu śmiga już 2 rok od czasu sprzedaży
ODPOWIEDZ