W czym problem? Fabrycznie licznik nie może zaniżać prędkości, takie są przepisy homologacyjne. Taka ważna jest precyzja wskazania? Ktoś z Was jeździ z dokładnością do 1 km/h? Ja osobiście mogę zrezygnować z prędkościomierza na rzecz obrotomierza.żuwik pisze:Załóż inne opony, inne zegary i multiplikuj błąd. Dobra rada. Jak trafisz niefartownie i powiążesz pierwsze z ostatnim masz 14% różnicy, błahostka. 5% w najlepszym przypadku też jest grubo poza normą.
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Licznik- zegary, co pasuje BEZ PROBLEMU
Moderator: Moderatorzy
Jak wiadomo Rosic kupil GTE od Supermontera, dostal pelno gratow w tym tez zegary bodaj od r21 ... wpasowalem jedzisdo mojej GTS i dziala mi wszystko jak powinno wlacznie z obrotkiem . nie musialem dawac dodatkowego kabla . a no i przepinki wymaga tylko jeden kabel .. mianowicie kontrolka z diesla (swiece) jest na miejscu ssania (ja mam gaznikowca) ale mnie to nie rpzeszkadza bede kombinowal z tym w przyszlosci
. Podziekował

a ja mam pytanie, podpiołem wszystko i gra jak trzeba nawet wskaźnik temp. cieczy chłodzącej ale musiałem puścić dodatkowy kabel do obrotka i tu moje pytanie gdzie go podłączyć? jak go owinąłem wokół przewodu WN to podnosił się do 8tyś gdy dodałem gazu to wariował, wiadomo że to tak być nie może, więc gdzie go podłączyć????
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
corey zlacze 2-pinowe jest jak pisza koledzy chyba od poziomu oleju, od obrotka wychodza 3 sciezki na te duze zlacza przypatrz sie dobrze albo zdejmij plastykowa oslone wychodzi stamtad + - oraz sygnalowy (sygnalowy chyba po srodku ale nie dam za to glowy) ja mialem zegary z r5 odziwo nie podlaczalem + i - tylko sygnalowy i dziala a podlaczasz go do modulu na forum gdzies bylo foto a jak nie to w serwisowce jest na 100% tylko poszukaj dobrze...
EDIT: jak nie na tym to na starym forum jest na pewno poprostu trzeba chciec to znalezc....
sygnalowy podlaczasz do jednego z pinow w module a nie zakrecasz na kablu WN
!
EDIT: jak nie na tym to na starym forum jest na pewno poprostu trzeba chciec to znalezc....
sygnalowy podlaczasz do jednego z pinow w module a nie zakrecasz na kablu WN
