Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.1 czy 1.4

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

skabol_87

1.1 czy 1.4

Post autor: skabol_87 »

hmm mam smieszne pytanie jak poznac czy mam silnik 1.1 czy 1.4 zaczne od tego ze w dowodzie rejestracyjnym pisze 1.4 i poprzedni wlasciciel (znajomy) tez sie upiera ze to 1.4 ale gdy wczoraj skladalem silnik i kupowalem pierscienie i inne duperele to koles w sklepie powiedzial mi ze wedlug wymiaru mojego tloka mam silnik 1.1?? i co teraz???
makhi

Post autor: makhi »

zrób jakieś foto
skabol_87

Post autor: skabol_87 »

ok za chwile ide na garaz to jak wroce to wkleje tylko zlozylem juz silnik wiec zrobie ogolne zdjecie
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

skok: [mm]
1,1 C1E: 72
1,2 C1G: 77
1,4 C1J: 77

srednica tloka: [mm]
1,1 C1E: 70
1,2 C1G: 71,5
1,4 C1J: 76

kompresja:
1,1 C1E: 8,8
1,2 1,4: 9,2

inna puszka filtra powietrza, zaplon 1,1 jest nie elektroniczny z tego co wiem...
skabol_87

Post autor: skabol_87 »

ok wrzucam zdjecia silnika ale chyba jednak to jest 1,1 tylko w dowodzie pisze 1390?? i mam jeszcze jedna wielka prosbe wrzuce tez foto gaznika i jakby ktos moglby mi powiedziec jaki to typ?? to moze gdzies znajde na forum jak go regulowac bede bardzo wdzieczny za pomoc
Dodam jeszcze ze silnik jest po remoncie i dopiero co wczoraj go poskladalem a gaznik chce podregulowac bo na luzie sa wysokie i nierowne obroty i wydaje mi sie ze to moze byc przyczyna zle wyregulowanego gaznika a moze ktos sadzi inaczej??
Załączniki
2649814217.jpeg
2649814217.jpeg (45.11 KiB) Przejrzano 793 razy
2649814059.jpeg
2649814059.jpeg (5.32 KiB) Przejrzano 793 razy
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja sadze ze powinienes wrzucic zdjecia przez zewnetrzny serwer a nie jako zalaczniki...
sadze tez ze powinienes sciagnac sobie serwisowke z serwera...
skabol_87

Post autor: skabol_87 »

Obrazek
Obrazek



przejżałem jeszcze raz dokladnie forum i znalazlem ze nie mam gaznika tylko wtrysk jednopunktowy no wic jedno sie chyba rozwiazalo tylko dalej nie wiem jak go regulowac??? a moze przyczyna nierownych i wysokich obrotow tkwi w czyms innym?? w poniedzialek sprobuje wyczyscic silnik krokowy, dodam jeszcze ze po zlozeniu silnika dokupy i zalozeniu czystych swiec odpalilem silnik dla sprawdzenia pochodzil moze z 15 min i swiece byly juz czarne?? a i duzo palil przed remontem wiec moze dostaje za bogata meszanke?, albo padniety moduł zaplonowy
Karol

Post autor: Karol »

Sprawdź uszczelkę pod kolektorem, raczej na pewno łapie przy uszczelce lewe powietrze i dlatego ma podwyższone obroty i nierówno pracuje ;-)
skabol_87

Post autor: skabol_87 »

oszczelka powinna byc ok dopiero co zalozona nowka
Karol

Post autor: Karol »

no to zostaje sonda lambda i silniczek krokowy ;-)
żuwik

Post autor: żuwik »

A że niby co ma lambda do jałowego...

Krokowy może być.

Przed wymianą uszczelki było tak samo?

Świece odymione będą i po dwóch minutach na jałowym, szczególnie przy silniku odpalanym na zimno.

Co to jest to coś pod pompą hamulcową?
Sweeper

Post autor: Sweeper »

po mojemu to jest 1.1 - miałem taki sam silnik
moje wątpliwości budzi jedynie gaźnik, ale ten może być weberem i stąd troszkę inna konstrukcja
podstawa filtra powietrza, aparat zapłonowy, układ przewodów chłodzących, kopułka, moduł na ścianie grodziowej wskazują właśnie, że jest to silnik 1.1
jak znajdę fotki swojego silnika to wkleję dla porównania ;P
el_palindo

Post autor: el_palindo »

1.4 mono
żuwik

Post autor: żuwik »

Sweeper coś Ci się pomyliło, to 1.4 wtrysk jednopunktowy i to nowszego typu, na komputerze. W 1.1 nie było Weberów, na zdjęciu nie ma aparatu (sam rozdzielacz)
Ostatnio zmieniony 19 lipca 2008, 11:07 przez żuwik, łącznie zmieniany 1 raz.
Sweeper

Post autor: Sweeper »

heh - wygląda identycznie jak mój stary ;)
ODPOWIEDZ